poniedziałek, 7 stycznia 2013

Różowa Marynarka

Witam wszystkich :).
Nie wiem od czego mam zacząć dzisiejszą notkę :). Ostatnio mam mętlik w głowie. Za oknem pogoda nie dopisuje, jak nie pada to jest szaro. Mam dość takiej pogody, przez nią mam straszne humory ale na poprawienie humoru idealny jest facet, Sławek jest genialnym środkiem na całe zło :). Mamy rok 2013 i mam nadzieję, że wszyscy jesteście cali i zdrowi :). A mój Styczeń hmm... same egzaminy, w środę, w czwartek i w piątek mam egzaminy i to z najgorszych przedmiotów jakie mogą być, czyli polski, matematyka i niemiecki :). Ale trzeba następną 5 dodać do indeksu :). Wiem, że myślicie że jestem marudą ale kto lubi siedzieć przed książkami cały czas i uczyć się, wiem że są wyjątki ale ja takim nie jestem :). W środę moja Najukochańsza Mama przylatuje z Anglii, już nie mogę się doczekać aż ją zobaczę :). Może wcale ten styczeń nie będzie taki zły :). 
Modna Polka! <3


 A co do dzisiejszej stylizacji :). Chciałam wam pokazać moją ukochaną marynarkę w kolorze różowym :).
Mojej Pauli, nie pasowały tutaj te buty,  nie wiem dlaczego ale mi całkowicie one odpowiadają :).
Chciałam dodać rockowego uroku do tej słodkiej stylizacji. Jak widać, mam na sobie czarną bluzkę z czarnymi koralikami przyszytymi do niej, którą połączyłam z szarymi jeansami, na zdjęciu nie widać ale w rzeczywistości one są na gumce, nie mają rozporka czy guzika. Są najwygodniejszymi spodniami jakie mam w szefie. Myślicie sobie teraz, że znowu ma te same buty ale jakoś mi tutaj pasowały więc je ubrałam.
W następnej notce dodam co miałam na sobie na sylwestra więc czekajcie, a dzisiaj czekam na wasze opinie co do dzisiejszej stylizacji :)






Marynarka: C&A
Bluzka: No Name
Spodnie: DENIM
Biker Boot's: Mini Maxi

20 komentarzy:

  1. Dawno tu nie zaglądałem, lecz nadal ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ciepła kurteczka to podstawa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę zatem samych piątek :) a żakiet baardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki i samych piateczek zycze

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny look!
    bardzo podoba mi się marynarka i buty !
    uwielbiam róż :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobno kobiety nie powinny nosić spodni na gumce, ponieważ nie kontrolują jak rosną w pasie - chyba słyszałam w DDtvn to.
    Fajne te buty pasują do wielu rzeczy, ale marynarka nie nadaje Ci kształtu (może przez ręce w kieszeni - nie wiem).

    OdpowiedzUsuń
  7. do wszystkich stylizacji te same buty ... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, z może koleżanka po prostu się ubiera, a nie przebiera? warto rozważyć;-)

      (te buty są świetne!)

      Usuń
  8. właśnie, ta pogoda mnie przeraża, mogłabym najlepiej nie wychodzić spod kołdry :D śliczny kolor marynarki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci w takim kolorze różowym! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie Ci w jakimś akcencie, a ta marynarka jest zdecydowanie świetna! Zazdroszczę takiego cudeńka :).

    OdpowiedzUsuń
  11. bosko wyglądasz w kolorze tej marynarki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo dobrze wyglądasz w różowym!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna marynarka! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna marynarka, wspaniały kolor!

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor marynarki i bikery świetne:)
    poza tym masz ślicznie kręcone włosy<3

    pozdrawiam

    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny zestaw (buty są świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. żywe kolory jak ta różowa marynarka idealnie do Ciebie pasują ;-)

    OdpowiedzUsuń