wtorek, 15 stycznia 2013

AHAISHOPPING !!

Witam Wszystkich Moich Czytelników :). 
Dzisiaj mam kompletnie odmienny post, jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło taki pisać :)
A więc mam do zaprezentowania dla was cudowny sklep, w którym się zakochałam po uszy :). Pewna blogerka mi wysłała link do tego sklepu, a ja zwiedzając ciuchy czy to buty myślę "no nie mogę, jak tu pięknie" tak więc sobie pomyślałam, że podzielę się z wami tym o to cudownym sklepem,a tym sklepem jest 
Dziewczyny, sklep jest cudowny! Można się u nich ubrać od stóp do głów! Mają przecudowne Biker Boot'sy za małą cenę, nawet w przeliczniku na PLN ciuchy czy buty mają tańsze niż w naszych sklepach markowych :). Nie wiem dlaczego ale z chęcią oglądam ich nowości i w przyszłości planuję coś zakupić w ich sklepie :). Mimo, że sklep nie pochodzi z Polski uważam, że warto do niego zajrzeć i coś zakupić. Oczywiście możecie spytać inne blogerki o jakość ich produktów, ja mam nadzieję, że za niedługo sama się przekonam i z chęcią się z wami podzielę takimi informacjami, bo kto chce kupować kota w worku :). Może na moim blogu jeszcze nie widać, ale kocham się z sukienkach od długiego czasu, a dlaczego to sama nie wiem ale moja Mama twierdzi, że zawsze wolałam sukienki niż spodnie tak więc pokazuję wam Moją Ulubienicę! <3 Jest śliczna, w moim ulubionym kolorze, a na plecach jest słodka kokardka :).
Prócz butów, sukienek mają koszule, bluzy, spodenki, torebki, sweterki i akcesoria do każdej wymyślonej stylizacji :). 
A teraz specjalnie dla was kilka zdjęć towaru z ich sklepu i oczywiście linki by obejrzeć w całości :)


A więc zaczynamy! Na sam początek Moja Ulubienica <3



Wyżej na zdjęciu: łańcuszek, czyli Akcesoria, które z pewnością dopełnią naszą stylizację :)
 Wyżej na zdjęciu, Prześliczna Marynarka <3


 Na zdjęciu powyżej Piękna Sukienka i dołączona do tego cała stylizacja <3

 No i Moje Ulubione Biker Boot's i tył mojej ulubionej sukienki <3


 Piękna Skórzana spódniczka <3! Widziałam na wielu blogach i może sama zakupię <3




I powyżej, śliczne spodenki :D znalazłam je ostatnie ale są godne uwagi :)

A na słodki koniec Torebki! ! Czyli najlepsza przyjaciółka kobiety, której wszystko powierzamy :)
Ta mi się wyjątkowo spodobała, ma śliczny kolor <3


13 komentarzy:

  1. Jak dla mnie, to cudowne inspiracje :)
    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. skórzana spódniczka zdecydowanie przyciaga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna się czaję na skórzaną spódnicę i chyba muszę ją wreszcie kupić :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeglądałam już kiedyś ten sklep. Ale to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie ciekawy ten sklep...:D
    a ta koszula przepiekna..:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula z ustami <3 super rzeczy :
    faktycznie ciekawy asortyment :)

    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki, że się z nami podzieliłaś. Są tam skarby :D

    OdpowiedzUsuń
  8. radziłabym Ci nie kupować tej sukienki, bo taki fason pogrubia nas w dolnych partiach ciała, a jak zauważyłam ty masz tam już wystarczająco dużo ciałka. Nie żebym miała coś pzreciwko, ale po co dodawać sobie kilogramów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Ci powiem tak, że przymierzałam takiego kroju sukienkę i mnie ona w cale nie pogrubia :)

      Usuń