czwartek, 17 stycznia 2013

Getry!

Witam Moich Czytelników:)
Ostatnimi czasy bardzo dużo siedzę przed książkami, jak wiecie ze wcześniejszych notek mam pełno egzaminów ale jeszcze tylko 3 mi zostały i w końcu będzie piękny koniec ale co z tego końca jak matura się zbliża. Ach... :/  Ale muszę wam się pochwalić, że nawiązałam swoją pierwszą współpracę z pewnym sklepem, zresztą chyba widać :). U mnie z pogodą jest ciężko, zimna przyszła pełną parą i wszędzie pełno śniegu ale w końcu zima, to zima :). Jutro następne zdjęcia na bloga w pięknej sukience, ale to będzie moja niespodzianka dla was :). Dzisiaj dzień leniuchowania mimo, że jutro egzamin ale nim kompletnie się nie stresuję :). W piątek jadę na 18 mojej koleżanki Pysi :), w sobotę Kłodzko, jak co tydzień a w niedzielę powinnam być już w domu, bo w poniedziałek kolejny egzamin ale koniec marudzenia mam w końcu dzisiaj dla was stylizację :).
Modna Polka <3 


A więc :). Dzisiaj mam dla was stylizację, z nietypowymi getrami z szafy mojej Mamy :).
Ostatnio nie wiedziałam co mam w ogóle na siebie ubrać i pewnego wieczoru wymyśliłam taką to właśnie stylizację :). Serfując po stronach internetowych widziałam przeróżne legginsy czy to getry ze wzorami i wtedy przypomniało mi się, że jak byłam mała to moja Mama chodziła w podobnych. Przeszukałam całą szafę aż w końcu znalazłam je na spodzie, leżały sobie tam wygodnie ,wyciągnęłam je i okazało się, że są na mnie dobre :). Zadzwoniłam do Mamy z pytaniem czy mogę je zabrać i Mama się zgodziła więc tak to właśnie się tutaj znalazły :). Są inne i nie każdemu mogą się podobać ale są genialne, ciepłe i wygodne :). 
Do tych innych getrów dodałam płaszcz, który moja Mama przywiozła mi, jest śliczny i całkowicie w moim stylu :). Do tych dwóch rzeczy dodałam czarną bluzkę i marynarkę :). A żeby dodać troszkę uroku do całości założyłam taki ala berecik, w którym podobno mi do twarzy i śliczne czarne koturny ze sklepu
 Czas Na Buty :). Mam nadzieję, że stylizacja wam się podoba :)








Czapka: allegro
Płaszcz: Atmosphere
Marynarka: H&M
Bluzka: No Name
Getry: Z szafy mojej Mamy 
Koturny: www.czasnabuty.pl

19 komentarzy:

  1. Getry fajne i odważna, ale nie połączyłabym ich z tym płaszczem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super płaszczyk :) niestety mi on nie pasował :( jak w talii był dobry to rękawy były za małe a jak rękawy dobry to w talii....aż szkoda gadać :( wyglądałam jak ze spadochronem ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaa zakochałam się w tych getrach <3
    oj jak ja bym chciała takie mieć, zazdroszczę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. sympatycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i młody blog, ale masz fajne stylizacje, cudowne zdjęcia (jakość <3 ) i ciekawie piszesz.
    Podoba mi się!
    http://jesuismonika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny płaszczyk. A getry też fajniutkie, aż dziwne że się uchowały u Twojej mamy w szafie i teraz moda znów wróciła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. getry ach mama twoja cudeńka ma :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. mam słabość do fasonu Twojego płaszczyka! :) legginsy są nieziemskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te getry, aż ciężko uwierzyć, że są z szafy Twojej mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, jak zwykle świetnie wszystko dobrałaś. Bardzo podoba mi się ten płaszcz, ma rewelacyjny krój i fajne guziki :):). No i kopniak na szczęście przy okazji, abyś zdała wszystkie egzaminy na 5 :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. mega ciekawe sa te leginsy! super :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękny płaszczyk i świetne legginy <3 bardzo fajna kompozycja !

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne stylizacje! Obserwuję i zapraszam -> www.jakulal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne te getry!!!!!!...i to z szafy Twojej mamy :)) super! Ja też jestem początkującą blogerką z tym, że w większości sama projektuję i szyje ciuchy od baardzo dawna (a od niedawna zaczęłam je pokazywać ). Bardzo się cieszę, że zajrzałam do Ciebie :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie....

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszczyk ekstra ale te getry wyglądają na mocno sprane i znoszone i dlatego wg mnie nie pasują do tak eleganckiego płaszcza i butów...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chcę te legginsy! są przeboskie <3


    www.confassion.pl - mój internetowy butik z ciuchami dla Blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba muszę zajrzeć do szafy mojej mamy :)) Może i ja znajdę w niej jakieś skarby :)

    myheartismysoul.blogspot.com
    zapraszam do nas!!

    OdpowiedzUsuń