sobota, 26 stycznia 2013

The Gray Sweatshirt

Dzień dobry :).
Dzisiaj jest piękna sobota, u mnie w końcu śnieg nie pada lecz nadal jest mroźno. Obserwuję cały czas prognozę pogody i niby od poniedziałku ma być odwilż ale kiedy w styczniu ma być odwilż to wiem, że po tym będzie jeszcze gorszy mróz. Nie lubię zimy, marznę tylko idąc nawet do pobliskiego sklepu, a zdjęcia na mrozie to już w ogóle kompletna masakra :(. Później tylko katar i kichanie. Nie mogę się doczekać aż przyjdzie wiosna i będzie cieplej niż teraz. Uwielbiam patrzeć jak okolice dookoła mojego domu zaczynają przybierać zielone kolory i na drzewach rozkwitają pąki kwiatów :). Zima jest dla mnie najgorszym okresem w ciągu roku, monotonia, szybko robi się ciemno i nikomu nie chce się wychodzić na spacer :(. Teraz mam ferie więc blog nabierze szybszego tempa :). Ja już na szczęście po egzaminach i wszystko pięknie zdane, jestem z siebie dumna :). Ostatnio czytam dużo blogów i uważam, że dużo muszę się jeszcze nauczyć :). Bardzo często nie mam natchnienia na pisanie i dlatego nie ma notki, pustka w głowie jest okropna ale wieczorami zawsze myślę co dla was napisać więc dzisiaj napisałam :). Patrząc na inne blogi widzę, że często inne blogerki, poruszają różne zagadnienia na temat otwierania bloga :). Niektóre dziewczyny zakładają blogi tylko po to by mieć darmowe ciuchy czy inne rzeczy, uważam że to jest okropne :). Mi ostatnio zarzucono, że założyłam bloga tylko po to :) Więc prostuję ja założyłam bloga ponieważ, kocham modę, uwielbiam jak ktoś mi robi zdjęcia i że przestałam śpiewać musiałam sobie znaleźć nowe hobby  więc padło na to :). Zawsze chciałam mieć bloga, by móc dzielić się moimi opiniami z innymi ludźmi :). Jestem dumna z siebie, że wskoczyło mi wczoraj 100 obserwatorów :). Dziękuję wam za to, Moi Czytelnicy! <3.



Dzisiaj mam dla was w sumie zwykła ale zarazem niezwykłą stylizację :). Zdjęcia zostały zrobione w czwartek, na pobliskim osiedlu :). Zawsze chodziłam na zdjęcia z jedną blogerką, Paulą a teraz chodzę z następną blogerką Klaudią :). Jest zabawniej i nie marzniemy tak, bo Klaudii chłopak Wojtek ma auto więc da się żyć jeszcze :). A co do stylizacji, połączyłam sportowy styl z eleganckim :). Założyłam szarą bluzę, pod którą ubrałam koszulę z czarnymi mankietami i kołnierzykiem :). Do szarej bluzy, założyłam szare spodnie, w których moja pupa wygląda fajnie :D.( Taka opinia Pauli :).) I oczywiście nie mogło zabraknąć moich ślicznych, czarnych koturn ze sklepu Czas Na Buty :). Jestem ich fanką i może za niedługo znowu kupię jakieś buty z ich sklepu, bo są genialne :). Mam nadzieję, że stylizacja się wam spodoba jak mi :).











SHIRT : NO NAME BLOUSE : NEW LOOK, PANTS: DENIM, WEDGES: CZASNABUTY

Słowa klucze:

51 komentarzy:

  1. Faktycznie wygląda spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie wygląda strasznie, jak można ubrać koturny i bluzę ;o Ogólnie bluza jest ładna, buty klasyczne. Ale nigdy nie rób podobnego łączenia, to do siebie kompletnie nie pasuje, połączenie bluza spodnie, też nie jest ok, gdzie jest kontrast, jeszcze ten kołnierzyk kompletny kicz z tą bluzą. Nie wiem czy nawet tak ubrana wyszłabym do pobliskiego sklepu. Śledzę jakiś czas Twojego bloga i uważam że powinnaś się bardziej przyłożyć, bo to co tu prezentujesz to nic co mogłoby zwrócić szczególną uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuję być poczytała sobie na forach modowych o łączeniu ciuchów sportowych i eleganckich :). To ostatni trend sezonu :). Popatrz sobie jak to się łączy i nawet znane kobiety łączą dresy ze szpilkami czy koturnami :). Nie ma to jak kogoś hejtować mimo, że się na tym człowiek nie zna :)

      Usuń
    2. To nie 'hejty' tylko opinia, o zabarwieniu dość krytycznym, przecież o to tu chodzi by wymieniać się opiniami, nabierać doświadczenia i robić coś bardziej kreatywnego, piszesz tu o blogerkach, które prowadzą bloga by dostać darmowe rzeczy, a na to wychodzi, że prowadzisz tego bloga, tylko po to by Cię chwalili ludzie, nie potrafisz przyjąć krytyki. Twoje argumenty są dla mnie nieuzasadnione, bo wiesz nie porównuj siebie ze znanymi kobietami, bo by prowadzić bloga to chyba dobiera się takie stylizacje co są odpowiednie do Twojej figury, może wcześniej przesadziłem nie tyle co nic nie zwraca uwagi bo ostatnio dodałaś post w dość wzorzastej sukience i to akurat było ok. ja nie krytykuje Twojej garderoby ale uważam że z tych rzeczy można każdą z osobna potraktować i utworzyć jakieś stylizacje. piona.

      Usuń
    3. Słuchaj każdy ma inny styl, inną budowę ciała :). Jak mi jest w tym wygodnie to co Tobie do tego :). A każda krytyka jest dobra :). I lubię jak mnie ludzie chwalą, bo kto tego nie lubi :). Ja siebie nie porównuję ze znanymi kobietami tylko wiem co one noszą i się na nich wzoruję :). Nie lubię zbytnio kolorów, bo boję się je mieszać więc łączę takie same kolory ze sobą :). Gdybyś przeczytała mój pierwszy post wiedziałabyś, że jestem tu po to by znaleźć swój styl. Ja prowadzę bloga dwa miesiące i jeszcze się boję mieszkać i kombinować, to są początki, nie jestem Bóg wie kim, jestem sobą a zawsze byłam szarą myszką a blog to jest wyjście do świata, Dziękuję za Twoją krytykę ale jest zbędna bo będę chodziła w czym mi się podoba :).

      Usuń
    4. No to się zdecyduj, albo przyjmujesz krytykę i pracujesz by wyglądać perfekcyjnie w stylizacjach albo nie przyjmujesz i nic się nie zmienia. Zaprzeczasz sama sobie. Skoro tu zaglądam to chyba po to by patrzeć na Twoje stylizacje, wiadomo, niektóre są gorsze niektóre lepsze i wydaje mi się, że po to wystawiasz je opinii publicznej by dowiedzieć się w czym wyglądasz pięknie a w czym lepiej nie wychodzić z domu. To się nazywa wg mnie styl.

      Usuń
    5. Nikt się taki nie urodził, by wszystkim dogodził :). Mogę wyglądać jak chcę i uwierz, nigdy nie przejmowałam się czyimiś słowami :). Ubieram się w to w czym czuję się najlepiej :). Dla Ciebie to wygląda okropnie a dla mnie jest bardzo fajne :). Staram się coś zmieniać ale robię to pomału. Ja jestem tu dwa miesiące a nie dwa lata więc wszystko pomału, a nie na już :)

      Usuń
    6. Niczym się nie wyróżniasz

      Usuń
    7. np, nie neguje bloga Pauli czy Klaudii bo one są orginalne, nigdy nie urałabym sie tak jak one pokazują w postach ale ich blogi ogląda sie z przyjemnościa

      Usuń
    8. Niczym się nie wyróżniam, może i masz rację :). Ale ja jestem prostą dziewczyną, więc będę tutaj proste stylizacje :). One są inne ode mnie, nie boją się, a mnie kiedyś za dużo krytykowano i od tamtej pory wolę chować się w cieniu :)

      Usuń
    9. Staraj się używać mniej emotikon...

      Usuń
  3. Zgadzam się z Anonimem. Nic ciekawego na tym blogu ostatnio. A łączenie stylów owszem, jest modne ale żeby coś takiego robić to trzeba najpierw wiedzieć co z czym połączyć, by nie wyglądało tandetnie... Widzę tu tylko szarą plamę... Jakbym zobaczyła tak ubraną dziewczynę na ulicy, która by mi wmawiała, że to jest super-trendy to wyśmiałabym ją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda kobieta ma inny styl dziewczyno, dla Ciebie może być to tandetne a dla kogoś świetne :). O gustach się nie dyskutuje :)

      Usuń
    2. Powiem Ci jedno nie potrafisz przyjąć słowa krytyki.

      Usuń
  4. Najlepiej jest krytykować pokarzcie swoją twarz anonimki :) myślę,że krytyka jest każdemu potrzebna ta konstruktywna, a nie ta destrukcyjna jaka zawsze stosują anonimowi, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się zgodzić niestety z opiniami wyżej. Mam też uwagę do tekstu (jak zawsze, napisałaś o tym, że założyłaś bloga, aby dzielić się opiniami, tak? Dlaczego więc większość Twoich postów zawiera w sobie frazę "mam pustkę w głowie" albo "nie wiem co dziś napisać"?
    Mam jeszcze pytanie: dlaczego przestałaś śpiewać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam czasami mnóstwo rzeczy na głowie, a pustka to, to że mam problemy. Czasami naprawdę nie wiem jak zacząć, czytam dużo ale problemy dają za wygraną :).
      Przestałam śpiewać, bo zmieniłam szkołą na zaoczną, w moim małym mieście nie ma chóru czy coś. Zresztą nie mam już tak ładnego głosu jak kiedyś, jak się nie ćwiczy to tak jest.

      Usuń
  6. Olaboga, skoro tak się znacie i oceniacie to może też pozakładajcie blogi i wtedy każdy będzie oceniał obiektywnie. Ciekawa jestem czy jakby jeden z drugim spotkał ją na ulicy tak ubraną to miałby odwagę coś powiedzieć- wątpie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalka wcześniej pisałaś że nie jesteś Bóg wie kim i naśladujesz/bierzesz przykład z innych blogerek czy znanych gwiazd - naśladujesz ich styl w porządku ale naśladowanie to nie jest sposób aby znaleźć swój styl ! Ponieważ zawsze będziesz przekonana, że to co nosi dana gwiazdeczka jest modne i że (być może) Tobie też będzie pasować... To nie na tym polega, znam się na modzie, nie mam bloga ale lubię oglądać to co inni prezentują. Jesteś bardzo ładną dziewczyną, masz uśmiech który promienieje na cztery strony świata kobieto ! :) więc nie bądź tą "dawną" szarą myszką - nie noś "smutnych" rzeczy i kolorów które się ze sobą zlewają.. Postaw na kolory, nadal modne jest kontrastowe połączenie dwóch różnych rzeczy ze sobą, a energiczne i miłe dla oka kolory + Twój piękny uśmiech = sukces ! Spróbuj w następnym poście zaszaleć, ubrać coś czego dawniej byś nie założyła. Czekam na to. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała naśladować inne gwiazdy wyglądałabym jak pajac :). Nie każda gwiazda ubiera się dobrze :). Dla mnie inspiracją jest blog Tamary czy blog Mojej Przyjaciółki Pauli :). One mają swoje style i kombinują a ja wciąż się boję :). Wszystko kiedyś nastąpi ale nie teraz, jeszcze nie teraz. Ja jestem małym pulpecikiem więc wiem, że nie wszystko do mnie pasuje :).

      Usuń
    2. Pulpecika chyba nigdy nie widziałaś :) Dobrze, że co raz więcej jest odważnych dziewczyn o normalnych, kobiecych kształtach bo mam już dość tych suchych szkieletów pokazywanych na prawo i lewo.

      Usuń
    3. w porządku, ale zacznij od kolorów, mówię całkiem serio :) a to że jesteś jak to określiłaś "małym pulpecikiem" to nie ma znaczenia, kościste modelki już dawno poszły w pizdu i teraz nie tylko one mogą chodzić po wybiegu, na pewno znajdziesz swój styl, z czasem :)

      Usuń
    4. Wiesz, ludzie tutaj nieźle mi jadą po systemie :). Bo jestem "pulpetem" i obecnie jestem na diecie i ćwiczę by spalić co nie co:). by dali mi spokój :)

      Usuń
    5. Ale nie rób tego da nich tylko dlatego że Cię hejtują czy coś tam, Ty to jesteś Ty nie zmieniaj się dla innych tylko dla siebie :) A.B

      Usuń
    6. na diecie po to by się upodobnić do reszty szkieletów? Po co sobie psuć zdrowie?

      Usuń
    7. Nie chcę być wychudzona :). tylko szczupła :). Kiedyś miałam płaski brzuch i teraz też chce mieć :)

      Usuń
  8. Lepiej za to wszędzie wpisywać : pięknie, świetnie, cudownie - to są konstruktywne argumenty? Wyrażam swoje zdanie i nie uważam, że powinno kogoś urazić. Szczerość to podstawa. Jestem przeciwko szarej pulpie na ładnej dziewczynie, bo wdzięku to nie ma za grosz i tylko dlatego to napisałam. Każdemu podoba się coś innego i właśnie dlatego każdy ma prawo mieć swoje zdanie. Natalia szuka stylu i ja chcę te poszukiwania śledzić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzi o pięknie, świetnie czy cudownie :). Wiem, że szczerość to podstawa ale czasami można przesadzić :). Szukam i na pewno go kiedyś znajdę :). To jest jak szukanie prawdziwej miłości, ja swoją znalazłam wiec teraz czas na styl :). A tak w ogóle to kocham kobiecy styl ale mam za mało ciuchów w garderobie :)

      Usuń
  9. Tak, tak, tak - KOLORY! :) dawaj Natalia kolory, pokaż nam coś szalonego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja....świetne kolory ....


    Sportowa a za razem elegancka :)

    Pozdrowienia i zapraszam do siebie ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy Natalia już zrozumiała, że nikt jej tu nie hejtuje? Tylko poddaje analizie. Twoja przyjaciółka wstawiła link do świetnej blogerki w większym rozmiarze, więc można, nie trzeba się zmieniać bo innym Twoja waga nie odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz śliczne włosy, a co do stylizacji to proszę więcej kolorków. Chociaż obecne wyglądy bardzo mi się podobają - to zimowa pogoda jednak dominuje i przytłacza. Nie bój się eksperymentować - trzeba się jakoś wyróżniać. :)

    Po dłuższym zaglądaniu na bloga wreszcie obserwuję.
    Pozdrawiam, BloggerkaMarta

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna bluza i piękne zdjęcia. Podoba mi się Twój blog, ciekawy post, cieszę się, że do Ciebie trafiłam. Będę wpadać, obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do odwiedzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację - zwykła ale jednocześnie NIEZWYKŁA stylizacja :):):) Fajnie i młodzieżowo! super!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna stylizacja, ciekawy pomysł połączenia swetra z koturnami, podoba mi się to ! I chyba sama skomponuje coś podobnego :)

    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię takie kolory w stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudna bluzka + w butach się zakochałam <3
    obserwuje i zapraszam : styleetvie.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog! :) nie daj się hejterką! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z powyższymi opiniami. Przyglądam się Twojemu blogowi od początku i w porządku, jest raz lepiej, raz gorzej. Mam tylko jedno podstawowe zastrzeżenie i muszę je w końcu wyrazić: przywiązuj większą wagę do ortografii :) Niektóre błędy są bardzo rażące, w powyższym poście wyraz "tępo" - (poprawna pisownia "tempo"). Piszesz bloga dla ogólnego przekazu, więc powinnaś przykładać wagę do estetyki z takiej strony. Nie będę komentować powyższych opinii na temat Twojego stylu, każdemu zdarzają się wpadki, wyluzuj zamiast atakować osoby, które wyraziły swoje zdanie albo przymusowo się bronić.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawiłam błędy :) I dziękuje za ich wyłapanie, bo czasami nie myślę jak piszę :)

      Usuń
  20. Gratuluję zdania egzaminów ;) !
    Ja wręcz przeciwnie bo uwielbiam zimę :D

    obserwuję i liczę na to samo

    OdpowiedzUsuń
  21. masz fajny kolor włosów :) ombre na kręconych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bluza świetna! ale to połączenie jakoś nie przypadło mi do gustu:(

    OdpowiedzUsuń
  23. Super sweterek! Też by mi się taki przydał, wyglądasz mega pozytywnie w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna bluza!:-) zapraszam także do :http://neufneufsecrets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń