środa, 9 stycznia 2013

Kreacja sylwestrowa, czyli mała czarna.

Witam Moich Kochanych Czytelników! :).
Dzisiejszy dzień jak najbardziej pozytywny :). Mama przyleciała z Anglii, nie mogłam się doczekać aż ją zobaczę no i oczywiście prezent, na który długo czekałam czyli mój płaszcz z Atmosphere. Jest cudowny, piękny itd. wygląda jak sukienka, zresztą zobaczycie go tutaj może na weekend a najpóźniej w poniedziałek.
Zbliża się WOŚP i jak co roku kupię tyle serduszek by się obkleić w całości, taka mała tradycja wymyślona kiedyś tam jako małe dziecko :). W weekend oczywiście idę na zdjęcia dla was z Paulą <3. Często pytaliście, kto robi mi zdjęcia więc kliknijcie na jej imię a ukaże wam się jej blog, ze zdjęciami które ja jej robię :). Dzisiaj miałam pisemny egzamin z j. polskiego, napisałam na 362 słowa i mam nadzieję, że dostanę ładną ocenę, a jutro najgorsze czyli matematyka, moja pięta achillesowa :/. 
W tym tygodniu w ogóle nie wiem co się dzieje, z naszą matką naturą hmmm... jak nie deszcz, to śnieg i znowu deszcz! No kurde, mogłaby się w końcu zdecydować jaką pogodę woli, ja np. preferuję śnieg jak na tą porę :). A dzisiaj z ogromnym opóźnieniem zaprezentuję wam mój look na sylwestra :). Przepraszam, że tak późno no ale cóż czasami nie było jak tutaj cokolwiek napisać.
 A więc tak wyglądała moja stylizacja na sylwestra :). 
Jest to śliczna sukienka o długości mini ale na moje nieszczęście nie widać, że jest cała w brokacie i bardzo się świeci :). Ponieważ, że lubię szary kolor czy też srebrny dodałam do Niej moją marynarkę w kolorze szarym, a pod spodem ma srebrną podpinkę :). Żeby było bardziej błyszcząco dodałam do ładnej całości zegarek w kolorze srebrnym i malutką torebkę, która ma przyszyte cyrkonie :). Jak wiecie kocham koturny, normalnie uwielbiam w nich chodzić. Tak więc gdy zobaczyłam te koturny w sklepie internetowym CzasNaButy wiedziałam, że muszę je mieć i że szybko trafią do mojej kolekcji tak więc wypełniłam zamówienie, zapłaciłam i oto są już moje. Jestem ich dumną posiadaczką, muszę przyznać że mimo ich wysokości chodzi się na nich bardzo wygodnie. Mam nadzieję, że wam się spodoba moja stylizacja i wyrazicie są opinię :)







Marynarka: Marks&Spencer
Sukienka: Prezent
Zegarek: Prezent
Torebka: No Name
Rajtuzy: Gatta
Buty: www.czasnabuty.pl


A dzisiaj śliczne sukienki, z mojego ulubionego sklepu internetowego, czyli ahaishopping :)

27 komentarzy:

  1. mała czarna jest świetna na każdą okazję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna propozycja!:)
    i twoje włosy<3

    OdpowiedzUsuń
  3. mała czarna jest klasyczna i z odpowiednimi dodatkami jest na każdą okazję :)
    Świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie najlepsze zdjecie to to od tylu.
    Zrob cos z tymi wlosami bo ... katastorfa;/ do tego tak okragla buzka...
    Reszta fotek fajna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co z tego, że mam okrągłą buzię ? Mi z tym dobrze, a Twoja opinia mało mnie interesuje :). Widać jak się znasz na trendach, moje włosy mają zrobione ombre ale było robione jakiś czas temu i kolor zbrzydł :). Jak jesteś taka odważna to pokaż siebie :)

      Usuń
    2. Myślę, że komentarz wyżej nie miał nic złego w sobie.
      Szanuj wszystkich swoich czytelników, uśmieszki przy takiej odpowiedzi wcale tego nie czynią.

      Usuń
    3. Dokładnie. Trzeba szanować zdanie wszystkich i nie odbierać od razu jak ataku. Uważam ze masz bardzoladne włosy, jedynie to ombre troche już nie fajnie wyglada.

      Usuń
  5. pięknie wyglądasz, i te włosy! :)
    pozdrawiam!

    http://mindonheels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz super nogi *.*
    ciekawa propozycja sylwestrowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mała czarna zawsze na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna marynarka, a jeszcze ładniejsze masz wlosy :D :D :D !!!

    obserwuje i zapraszam: www.opolskaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. amazing outfit girl!

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mała czarna musi być, bo zawsze się sprawdza :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem wręcz zachwycona Twoimi włosami :) świetne butki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie taki proste małe czarne:)) masz piękne loczki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądałaś w sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie !
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja (Twoja) ulubiona stylizacja :) wyglądasz pięknie - masz śliczny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz:):) baardzo podobają mi się twoje włoski:D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękna jesteś, super stylizacja!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam małe czarne sukienki...

    super !

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana świetnie wyglądasz :)

    Fajna stylizacja i to ożywienie burgundem :)
    Super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A widzisz miałam otwarte trzy różne blogi w tym Twój i tamten komentarz miał być do innej blogerki :)

    Przepraszam za pomyłkę :)

    Kochana piękna stylizacja, taka elegancka i z klasą :)
    Super się w niej prezentujesz :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Obre juz trochę sprane.. Sylwetka nieproporcjonalna
    Dobre nogi

    OdpowiedzUsuń