wtorek, 29 stycznia 2013

Color Green

Witajcie Kochani :).
Pod ostatnim postem pojawiło się wiele złych i przykrych dla mnie komentarzy ale przyjęłam je z pokorą. Nie sądziłam, że aż tyle osób czyta mój blog albo w ogóle go ogląda, i przepraszam was jak byłam niemiła czy wredna. Dzięki wam przywiązuję większa uwagę do stylizacji, które chcę wam prezentować. Jeszcze nie weszło mi w krew pisanie tutaj wszystkiego i prezentowanie tego czego chcę. Ale dla jasności to szukam nadal swojego stylu i ciężko jest mi się odnaleźć, jeszcze te wasze komentarze wpłynęły na mnie źle i nie wiedziałam czy czasami nie zlikwidować bloga. Powiedziałam sama sobie, że nie poddam się i jeszcze wam pokaże co potrafię zdziałać, przecież kobieta ma wiele twarzy :). A co do Pauli i Klaudii to one wiedzą czego chcą i wiedzą co chcą na siebie założyć a ja zawsze jestem w kropce... Dziewczyny są idealne pod względem figury jak i wzrostu więc na nie praktycznie wszystko pasuje, a ja przez to że jestem pulpecikiem to ciężko jest mi się odnaleźć w świecie mody, bo przecież większość ciuchów jest robione z myślą o szczupłych. A ja na moje nieszczęście do takich nie należę, przykro mi z tego powodu ale prezentują modę dla krągłych kobiet, a nie dla "szkieletów".
A więc dzisiaj tak jakby od początku i na luzie :).

Witajcie Kochani :).
Jak widać, za oknem odwilż i nawet słońce wychodzi. U mnie dzisiaj było 1.5 na plusie i w sumie cieszę się z tego ale boję się okresu gdy przyjdzie mróz. Weekend spędziłam jak zawsze z moją lepszą połówką, a w niedzielę wybrałam się z dziewczynami na zdjęcia, które dzisiaj wam zaprezentuję. A w poniedziałek byłam w SH i kupiłam świetne spodnie, które może jutro założę na zdjęcia jak do końca skompletuję stylizację. Dzisiaj już na tyle mojego marudzenia! Czas Na Stylizację!

 Dzisiaj mam dla was stylizację z niedzieli. Ponieważ pisaliście, że chcecie coś kolorowego to macie zieloną stylizację, uważam że to dość odważny kolor jak na szarość naszej zimy. Jest to zielona marynarka z SH połączona z czarną bluzką z Atmosphere, a żeby było jeszcze bardziej kolorowo dodałam spodnie, które znalazłam w SH, są cudowne! Mają tak jakby łuski świecące i różnego kształtu czarne plamy, spodnie zrobione są ze śliskiego materiału. Wiem, że znowu powiecie, że te same buty ale innych pełnych koturn nie mam. Wybaczcie mi to :). Kolczyki, które mam na uszach są zrobione z prawdziwej muszli, są ciężkie ale ładne. Mam nadzieję, że ta stylizacja się wam spodoba :).











JACKET: SH, BLOUSE: ATMOSPHERE, PANTS: SH, WEDGES: CZASNABUTY

28 komentarzy:

  1. Zdecydowanie lepiej niż ostatnio. W mojej szafie są tylko 2 pary butów, które nadają się na zimowe stylizacje. Więc nie przejmuj się nimi, nie jesteś sama.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! Nie przejmuje sie zlosliwymi komentarzami! Zawsze znajdzie sie "w tlumie" ktos, kto z jakiegos tam powodu bedzie chcial wylac swoj jad. Mam nadzieje, ze nie zniecheci Cie to do prowadzenia bloga, bo jestes sympatyczna osoba, a Twoje stylizacje sa fajne i milo bedzie patrzec jak sie zmieniasz i poszukujesz, bo widze ze w ym kierunku zmierzasz. I dobrze. Baw sie moda! Trzymam kciuki:) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa, co do stylizacji, to fajne, energetyczne kolorki na poprawe nastroju;) Marynara swietna! Buziaki.A

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw!
    Spodnie zachwycają:)
    Obserwuję, poznarawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedna z lepszych stylizacji. No i jest wreszcie kolorowo. Tak trzymać! :)


    Zapraszam do mnie:
    BloggerkaMarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz super spodnie! extra!
    super look :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, a butki genialne *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana,mam pytanie i będę ogromnie wdzięczna za odpowiedz.Jak dodajesz słowa kluczowe,że po ich kliknięciu otwiera się strona sklepu Ahaishopping.com ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak otwiera się strona tego sklepu :). Albo poszczególne ciuchy, które mi się podobają :)

      Usuń
    2. Tak,ale jak to robisz???

      Usuń
    3. Jak wchodzisz by napisać nowy post to u góry masz pasek gdzie możesz wyśrodkować tekst itd. i tam jest napisane "link" zaraz koło tej ikony gdzie wgrywasz zdjęcia. Po naciśnięciu " link" wyskoczy Ci okienko i masz napisane takie zdanie "Do jakiego adresu URL powinien prowadzić ten link?" i pod nim masz pasek do wklejenia linku a w pasku wyżej nas tym zdaniem masz pasek do wypełnienia i piszesz tekst jakby byś chciałaby się wyświetlił razem w tym linkiem :).

      Usuń
    4. Dzięki wielkie,o to mi chodziło.Przepraszam,że Cię tak zamęczam pytaniami ale mogłabyś mi jeszcze napisać co musiałaś zrobić żeby zacząć współpracę z tym sklepem oprócz zamieszczenia pod postami kluczowych słów i ich reklamy na blogu?
      Będę ogromnie wdzięczna za odp.

      Usuń
    5. Nic się nie stało :). Musiałam post napisać o ich ciuchach :).
      http://nataliefashionplace.blogspot.com/2013/01/witam-wszystkich-moich-czytelnikow.html#comment-form masz tu link do tego posta jak ja to zrobiłam :). A i do każdej, nawet starej notki mówiłam dawać te słowa kluczowe :)

      Usuń
    6. Dziękuję Ci ślicznie za pomoc :*

      Usuń
  9. wazne zeby sie czuc dobrze ze soba :) nie kazdy moze byc szczuply , nie kazdy musi tez byc na wiecznej diecie zeby wygladac caly czas chuuuuudo ;) wiec glowa do gory :) nie jestes tez grubasem zeby nie miec co na siebie wlozyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz! Jest super i kolorowo :)
    Nie przejmuj się negatywnymi komentarzami, pewnie te osoby Ci zazdroszczą ujawnienia i zainteresowania ze strony innych :)
    Pozdrawiam i obserwuję, bo jesteś tego warta. I zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja :)
    Kolorowa i bardzo wybijająca się z tłumu monotonnych ludzi naszego miasta.
    Jak dla mnie super !
    Pozdrawiam Diana :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem wielką fanką tego setu! Pięknie wyglądasz,a portasy są mega :D nie przejmuj się złośliwymi komentarzami i uwierz w siebie! Piękna z ciebie dziewczyna, o nieprzeciętnej, oryginalnej urodzie, tylko prawdziwy koneser kobiecego piękna jest wstanie docenić to, co w sobie masz, więc "płaskimi" ludźmi się nie przejmuj ;)

    Pozdrawiam serdecznie i ściskam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. sprobuj kiedys wyprostowac te wlosy... Ciekawi mnie jakbys wygladala.
    Ładna marynarka, ale te spodnie trochę gryzą mnie w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli chodzi o kolory to oby tak dalej ;) marynarka ma super krój, natomiast brakuje mi tu jakiegoś długiego wisiorka i hmm może jakieś fajnej torebki, która czasami potrafi zdziałać cuda i odwrócić uwagę od niedoskonałości(o ile w ogóle są ). Spodnie również ciekawe jesli chodzi o kolor i wzrór, natomiast ich krój nie jest do końca mi pasuje, sa troche za luźne w kolanach jeśli dobrze widzę i na dole mogły by być ciutkę węższe :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorowo! Energetyzujący morski kolorek i cudowne spodnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne spodnie <3 uwielbiam zielenie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. O wow, total look green :)
    Jestem ZA !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Spodnie są REWELACYJNE! Nie musisz się tłumaczyć z tego, że masz te same koturny - nie każdy ma szafę pełną butów, a właśnie sztuką jest umieć korzystać z tego co się ma! A Ty to robisz świetnie :)


    www.confassion.pl - mój internetowy butik z ciuchami dla Blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! W wersji minimalistycznej bez marynarki a za to jakas czarna skorzana branzoletka i byłoby idealnie! Ale to tylko moje zdanie :D
    zapraszam do siebie i powodzenia w blogowaniu!
    Ja również zaczynam!

    http://mazsianti.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń