sobota, 5 stycznia 2013

Czarny, biały itd.

Dobry wieczór :).
Przepraszam was wszystkich, że tak długo mnie tu nie było ale Święta dużo czasu mi zajęły( zjazd rodzinny itd.) a później Sylwester i wyjazd do Chłopaka Jeszcze jakby tego było by mało zdjęcia coś do mnie dotrzeć nie chciały i w ten sposób zrobił się 16 dniowy zastój. Przepraszam jeszcze raz za to
i wynagrodzę wam to. Mam nadzieję, że Święta spędziliście w ciepłym i radosnym gronie najbliższych a Sylwester był udaną imprezą :).
U mnie w święta był jeden wielki szał, w ostatnim momencie dowiedziałam się, że idę Do Cioci na Wigilię więc praktycznie cała moja praca poszła na marne
ale nie żałuje, że tam właśnie byłam bo dawno tak śmiesznej Wigilij i całych Świąt nie miałam.
Zdjęć w sukience z Wigilii nie mam ale postaram się by tutaj ta sukienka się pojawiła :).
A co do Sylwestra, to byłam u koleżanki Agaty na domówce wraz z Moim Chłopakiem i Paulą :). Zabawa była udana i picie do rana :). Jestem strasznie wdzięczna
tym osobą, że ze mną wytrzymały w tak nerwowy dla mnie dzień ale po wszystkim wszystko wyszło idealnie Dzisiaj już 5 Stycznie 2013r i muszę wam przyznać, że czas przelatuje mi pomiędzy palcami.


A co do dzisiejszej stylizacji to już piszę wszystko :).
Wiem, że te buty pojawiają się tutaj po raz 234745437 ale kocham je strasznie. Uważałam, że idealnie pasują do tej stylizacji :). A więc połączyłam białą bluzkę z nadrukiem z czarną narzutką i moimi ukochanym spodniami, które z przodu mają skórę a z tylu materiał no i oczywiście dodałam do wszystkiego biker boot's. Uważam, że stylizacja jest luźna ale drapieżna :).
 Mam nadzieję, że wybaczycie mi długą nie obecność a moja stylizacja przypadnie wam do gustu :)






Bluzka z nadrukiem : MODO
Narzuta: New Look
Spodnie: SH
Biker Boot's: Mini Maxi

Śliczne butki dla każdej z nas <3

12 komentarzy:

  1. chyba najbardziej z tego wszystkiego podobają mi się twoje buty! obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie masz piękne włosy:) może poobserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spontaniczne decyzje często przynoszą świetne efekty, jak w przypadku Twojej Wigilii. Spodnie mnie urzekły! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzeczka ma cudowny nadruk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. buty, bluzeczka i spodnie super

    OdpowiedzUsuń
  6. buty, bluzeczka i spodnie super

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancka narzutka bardzo fajnie się komponuje z rockowym charakterem stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. buty są świetne ;))
    na twoim miejscu pofarbowałabym tym blondem włosy na całej długości :))

    http://izzie-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra! Najbardziej podobają mi się spodnie, rewelacyjnie w nich wyglądasz. Top z nadrukiem jest strzałem w 10! I jeszcze jedno :) - musiało Ci być bardzo zimno bez kurtki, tym bardziej podziwiam, bo wiem jak ciężko jest zrobić spoko fotki w taką pogodę jak całe ciało zamarza wraz z twarzą :) hehe. Ty wyglądasz super! Rewelka! :))) Pozdrawiwm :*

    OdpowiedzUsuń
  10. mam takie same legginsy z new look'a :) uwielbiam je po prostu:)! fajna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja! - Twoje ombre wygląda świetnie na kręconych włoskach :D pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń