poniedziałek, 21 stycznia 2013

Sukienka z H&M

Dobry wieczór moi czytelnicy :). 
Dzisiaj mam totalną pustkę w głowie. Tyle siedzę przy książkach, że ciężko kontaktuję ale mimo wszystko staram się wypełniać moje blogowe obowiązki :). Tak więc mój weekend był genialny, w piątek egzamin ładnie zdany, potem 18 Pysi ( było cudownie ) :). Wróciliśmy o 3 nad ranem i nie żałuję kompletnie tego wypitego alkoholu czy nocnego jedzenia :). W sobotę leniuchowałam z Moim Chłopakiem na kanapie, taki seans filmowo-programowy 24h, było miło, słodko i cudownie :). Weekend się skończył zbyt szybko:(. Dzisiaj jestem po kolejnym egzaminie, a w środę na szczęście już ostatni :). Ten semestr szybko zleci, bo matura więc nie zbyt dużo nauki będzie, szybkie egzaminy i koniec roku. Boję się strasznie ale mam nadzieję, że dam sobie radę :). Jutro cały dzień spędzę przed książkami z niemieckiego więc dlatego notka jest dzisiaj. Wczoraj zamówiłam śliczną spódniczkę, która powinna dojść do 15 dni więc wtedy wam się nią pochwalę, aż nie mogę się doczekać kiedy przyjdzie :). W czwartek idę na zdjęcia i w głowie mam już połowę stylizacji całkowicie nie podobną do mnie :). A przy dzisiejszej stylizacji, którą wam pokazuję wymarzłam się strasznie myślałam, że padnę!



Jak śledzicie moje posty to dokładnie wiecie, że jeszcze nie było tu zdjęć w okularach ale dla waszej wiadomości okulary mam od 8 roku życia tylko jak wiadomo zmieniam co jakiś czas oprawki :). Ja uważam, że okulary kompletnie mi nie pasują ale skusiłam się na to by wam siebie w takim wydaniu pokazać :). Mam nadzieję, że będziecie wyrozumiali i nie będziecie mnie aż tak krytykować :). A co do całej stylizacji to sukienka pochodzi ze sklepu H&M, zakupiłam ją w galerii, we Wrocławiu :). Nie wiem dlaczego ale ona mnie strasznie zafascynowała, może pod względem nietypowych wzorów i idealnego dopasowania do mojej figury. Sukienka ma w dotyku cudowny materiał, jest miękka i bardzo wygodna, mogłabym w Niej chodzić cały czas :).  Do tej ślicznej sukienki założyłam  płaszcz z Atmosphere, dodałam buty ze sklepu Czas Na Buty i rajtuzy z firmy Gatta :). I taka mała ciekawostka na koniec. Bransoletkę, którą mam na ręce jest ze sklepu Fashion Hand!.
Wygrałam ją w konkursie, do którego się zgłosiłam pod wypływem kaprysu :). Jest śliczna, w pięknym kolorze i idealnie do mnie pasuje :). Więc dziękuję bardzo za oto tą małą piękność :)
Mam nadzieję, że stylizacja się wam podoba :)












Płaszcz: Atmosphere
Sukienka: H&M
Rajtuzy: Gatta
Koturny: CzasNaButy.pl

37 komentarzy:

  1. Heyyy beautifulll!
    Great Look i lovee that dress! :D
    Maybe we can follow each other? Just let me know.

    Kisses :*

    http://rosee96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Egzaminy przed maturą???? Skąd Ty się urwałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzę do szkoły zaocznej i mam egzaminy semestralne. A że jestem na ostatnim semestrze to mam maturę.

      Usuń
  3. Świetny zestaw ....


    Piękna sukienka , a czarno-białe kolory świetnie do ciebie pasują :)

    Pozdrowienia ...

    OdpowiedzUsuń
  4. super kiecka : )

    Pozdrawiam i zapraszam : mwithf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny płaszczyk. Co do okularów to bardziej podobasz mi się bez, ale to pewnie z przyzwyczjenia. Na pewno nie można powiedzieć, że jest źle. :)

    Zajrzysz do mnie i powiesz co sądzisz o ostatniej stylizacji?
    BloggerkaMarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za kolejny miły komentarz! :) Prześlicznie wyglądasz! Kocham Twój uśmiech :D Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your outfit and your hair!

    My blog
    www.littleehelen.com

    Would like to follow each other on GFC,FB,Twitter?

    great day :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz świetne włosy! Sukienka bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest super :)

    Tak to niestety jest, że wszystko co dobre szybko się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, boski płaszczyk i sukienka również, kupiłam podobną w HM ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw! i super w nim wyglądasz!

    Pozdrawiam Ania
    http://detailinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ta sukienka w ogóle do Ciebie nie pasuje, jest zbyt obcisła...
    do tego to okropne serduszko...fuj

    OdpowiedzUsuń
  13. A mnie podoba się bardzo:) W dodatku masz super urodę!

    Pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zestaw! a sukienka podoba mi się najbardziej :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie wyglądasz w tej sukience! Ma bardzo fajne wzory, super że jest utrzymana w takiej kolorystyce :) Zdjecia też są świetne, masz wspanialy usmiech!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę ci włosów. Buty również masz genialne.

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna sukienka! podoba mi się, jak ją połączyłaś. ;) buty to chyba Ci ukradnę. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiecka świetna, też miałam ochotę ją kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiecka bombowa!!! Powodzenia w szkole ;)

    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna sukienka i świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz świetnie, sukienka jest cudowna. Co do okularów, to moim zdaniem śmiało możesz robić w nich zdjęcia bo wyglądasz bardzo dobrze. :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz super :) Piękne buty, ale w płaszczyku się zakochałam <3
    + zapraszam do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com, jeśli zaobserwujesz rewanż gwarantowany :))

    OdpowiedzUsuń
  23. jak miło popatrzeć na taką radosną buzię!

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka, koturny <3 Wszystko!
    Naprawdę świetna stylizacja! :))

    Jeśli masz ochotę zapraszam do mnie http://myreaality.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam jednak mam nadzieję, że już Cię coś zainteresuje! ; *
    Z chcęcią poznam Twoją opinie :) Dziękuje i pozdrawiam.
    Obserwujemy? :))

    OdpowiedzUsuń
  25. ładnie wyglądasz bez okularów ; )

    OdpowiedzUsuń
  26. Nata, dokładnie to samo miałam napisać - bez okularów wyglądasz dużo śliczniej :)) pozdrówka czekoladowe :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajnie wyglądasz !
    Pasują Ci okulary. Ja też od niedawna noszę i mam bardzo podobne do Twoich ;d
    Obserwuję i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  28. super wyglądasz w tej sukience

    OdpowiedzUsuń
  29. Jest moc z tą sukienką!


    www.confassion.pl - mój internetowy butik z ciuchami dla Blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń