sobota, 24 sierpnia 2013

Pink & Studs

Witajcie Kochani :).

Miało nie być posta na weekend tylko dopiero w poniedziałek ale nie mogłam się powstrzymać. Mamy już weekend więc jak zawsze jadę do swojego chłopaka odpocząć od mojego miasta. A wy jakie macie plany na bieżący weekend ? Chciałabym wam pokazać ( jak dla mnie) moją codzienną stylizację :). Połączyłam bluzkę z szarymi dresami ( oby dwie te rzeczy mają wstawki z eko skóry ), dodałam do nich moje ulubione o ćwiekowane koturny i mój najukochańszy zegarek oraz pozłacany naszyjnik.  Mam nadzieję, że ta stylizacja przypadnie wam do gustu i podzielicie się ze mną swoimi opiniami :).
 
Więc do poniedziałku, Kochani :*










Bluzka: NN, Spodnie: NN, Koturny: Sklep w mieście, Zegarek Prezent, Naszyjnik:SH

27 komentarzy:

  1. Piękna koszulka i buty ! <3

    Zapraszam : http://zdeterminowane.blogspot.com/ również liczę na komentarz :))

    OdpowiedzUsuń
  2. NIe jest taka zwyczajna:) Podobają mi się wstawki z eko skóry i myślę, że buty muszą być bardzo wygodne:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na konkurs:) www.buycheaplookfit.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne polaczenie! ciekawie wszystko dobrane kolory sie uzupelniaja a wstawki nadaja charakteru :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne zdjecia :)

    Zapraszam do mnie :)
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takie same spodnie ;) Zazdroszczę włosów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że bardzo podoba mi się Twój blog. Otworzyłam swój sklep odzieżowy online i uważam, że to Twój styl - www.tinycarrie.pl Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy look ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. I love the look! I'm following you,hope you follow me back :)

    http://shybutsecretlyfab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jej to bardzo miłe :) dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koturny nieziemskie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. dopiero teraz mi się foty załadowały i zakochałam się w butach!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie skórzane wstawki! Wyglądałaś idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pieknie wyglądasz, obserwuje :))

    OdpowiedzUsuń