poniedziałek, 10 grudnia 2012

Groszki

Witam Wszystkich :)!
Na szczęście dzisiaj w końcu znalazłam chwilę by dodać post :). Coraz bliżej jest do Świąt i doczekać się aż nie mogę, kiedy zacznę razem z Tatą ubierać choinkę i przyrządzać świąteczne potrawy wigilijne :). Czas szybko leci, za 14 dni już święta więc i zakupy pomału też robię :). Nie mogę się doczekać kiedy zjem uszka z barszczem i pierniczki :). Święta świętami ale chciałam wam dzisiaj pokazać moją nową stylizację :). 


Jest to rozpinany sweterek w kolorze brązowym, który połączyłam z bluzką na ramiączka w kolorze kawy z mlekiem :). Żeby dodać kontrastu dodałam czarne spodenki, które zakupiłam w SH, w te wakacje :). Nie wiedziałam co ubrać na nogi więc wymyśliłam sobie, że założę rajtuzy w groszki, widziałam gdzieś je na reklamie i strasznie mi się spodobały :). Na stopy założyłam workery, jak je się wywinie to można zobaczyć flagę USA, ale to innym razem wam pokażę :). Mam nadzieję, że wam się spodoba ta stylizacja :).






Sweterek: Atmosphere
Bluzka: Atmosphere
Spodenki: SH
Rajtuzy: Gatta
Workery: Mini Maxi


A dzisiaj mam dla was coś innego :). Więc zapraszam :P

19 komentarzy:

  1. Śliczne rajstopki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba bym umarzła a tych spodenkach :P

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie masz świetne loczki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie!!!
    obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze chciałam mieć takie rajstopy...

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz świetnie! :)) zapraszam do mnie, może też Ci się spodoba:) Moze poobserwujemy?
    http://mowminessa.blogspot.com/

    PS mega wlosy! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję bardzo :)
    fajne rajstopki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuje za miły komentarz :) masz piękne włosy chociaż raz chciałabym mieć takie :)


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne to wygląda, ale ja bym zamarzła. ;) świetne masz włosy. mi zawsze marzyły się takie kręciołki. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wygladasz zjawiskowo :D (ja oczywiście już obserwuje)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne rajstopki;))
    w wolnej chwili zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne buty
    masz śliczne włosy

    OdpowiedzUsuń
  13. o, takie szorty na jesień czy zimę to ja bardzo lubię ;d
    rajstopki i włoski masz cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń